Pénzcentrum • 2021. június 7. 11:30
Ma már a legtöbb ember sehová nem indul el a telefonja nélkül. Nem meglepő tehát, hogy a Lidl, reagálva a vásárlói szokásokra, előrukkolt egy alkalmazással, amely tulajdonképpen egy digitális hűségprogram. Utánajártunk, mégis mi alapján kerül be a kedvezményes termékek közé egy-egy árucikk, hogy mégis milyen szolgáltatások érhetők el az alkalmazáson belül és hogy mennyire személyre szabottak vajon a vásárlói kedvezmények.
A mobiltelefon ma már a mindennapi tevékenységek elengedhetetlen kelléke, épp ezért nem váratlan az sem, hogy a Lidl Magyarország előállt egy alkalmazással, amely tulajdonképpen nem más, mint egy digitális hűségprogram, amely minden vásárlás alkalmával kizárólagos kedvezményt nyújt a vásárlóknak.
„Az applikációt rendszeresen használók olyan ajánlatokat is kapnak, amelyek személyre szabottak, vagyis kifejezetten az adott vásárló vásárlási szokásaihoz igazodik. Például egy vegetáriánus számára a Lidl Plus információkat, illetve különleges ajánlatokat kínál kimondottan vegetáriánus termékekről. Vagy például olyan ajánlatot kap a vásárló, amit abban az áruházban érvényesíthet, melyet kedvenc üzletként jelölt meg” – közölte megkeresésünkre a diszkontlánc.
Az alkalmazásban a hetente megújuló százalékos vagy fix összegű digitális kuponok és exkluzív ajánlatok mellett olyan szolgáltatások érhetők el, mint az üzletkereső, a nyitva tartás, vagy épp az akciós újságok digitális változata.
Ezen felül a felhasználók minden vásárlás után egy digitális nyereménykártyát kapnak, mely további kedvezményeket biztosít számukra
– tudtuk meg a Lidltől. A Lidl Plus platformon a teljes bevásárlás tételesen megtekinthető a digitális nyugtán, mely megkönnyíti a háztartás költségvetésének nyomon követését is.
Az alkalmazást folyamatosan fejlesztik, a cél az, hogy minél jobban és gyorsabban tudjon a diszkontlánc reagálni a vásárlói igényekre.
Hogy az applikációra nagy az igény, jól mutatja, hogy az elmúlt két hétben a Google Play Store Toplistáján az első helyen szerepel, az App Store-ban pedig a második legnépszerűbb alkalmazásnak számít.