Pénzcentrum • 2021. március 24. 17:17
A hazai élelmiszer-házhozszállítást végző boltok közül a Kifli.hu korlátozásokat volt kénytelen bevezetni. A vásárlóknak kiküldött tájékoztatás szerint sokkal nagyobb keresletet tapasztaltak a korlátozások bevezetése óta, és kapacitásaikat egyelőre nem tudják bővíteni, így kénytelenek bizonyos kereteket szabni a náluk leadott rendeléseknek. Ezeket részben már tapasztalhatták a vásárlók.
"Az elmúlt hónapokban jelentősen növeltük a raktárunk kapacitását. Ma már kétszer akkora rendelésszámot tudunk kiszolgálni, mint a pandémia tavaly tavaszi időszakában. Sajnos azonban ez sem elegendő, hiszen országunk alapvetően újra le van zárva és a jelenlegi korlátozási intézkedések következtében példátlan mértékben nőtt meg az igény a biztonságos online bevásárlásra. Folyamatosan dolgozunk a raktárunk és a kapacitásunk további növelésén, de ez várhatóan csak nyár végére fog rendelkezésre állni. Ha sikerülne is idő előtt elkészülni vele már az is késő lenne" - írta vásárlóinak kiküldött levelében a Kifli.hu.
A kapacitások jobb elosztása érdekében kénytelenek korlátozni a bevásárlásokat. A bevezetett intézkedések a következők:
- 25-re korlátozzák az egyszerre rendelhető termékfajták számát (így pl. 5 db banán az egy fajta termék, az áfonya és az eper joghurt pedig kétféle).
- Egyes nagyobb méretű termékek esetében korlátozták az egyszerre rendelhető maximális darabszámot
- Naponta csak egy megrendelés adható le felhasználónként
"Természetesen a fenti intézkedéseket csak a szükséges ideig tartjuk érvényben" - tették hozzá.