Pénzcentrum • 2020. december 11. 18:00
Problémák lehetnek az online kártyás fizetések során - erről tájékoztatta SMS-ben ügyfeleit a K&H Bank. Mint írják: egyszerre lépett fel kereskedői oldalon gond és a saját rendszerüket érintő hiba, amelyet az okozhat, hogy éppen zajlik az átállás januárra.
Egy részleges kereskedői érintettségű problémán túl aktuálisan egy rendszerhiba akadályozza a K&H bankkártyák online használatát - áll azon a tájékoztató felületen, melynek linkjét SMS-ben küldte szét a bank ügyfelei mobiljára. Mint lejjebb írják, ez azt jelenti, hogy egyes - meg nem nevezett - szolgáltatóknál fennakadások tapasztalhatók az interneten történő online bankkártyás fizetésekben.
A hibaüzenet második felében azt írják, az ok a januártól érvényes megerősített hitelesített fizetésre való átállás lehet. "Az új folyamatra történő átállás egyes szolgáltatók esetén a határidő előtt megtörtént, míg más szolgáltatóknál még folyamatban van. Ennek következtében bizonyos fizetési tranzakciók hibába ütközhetnek. A probléma elhárításán a kártya elfogadó bankokkal és a Mastercard kártyatársasággal közösen dolgozunk" - áll a közleményben.