HelloVidék • 2020. november 10. 08:45
Manapság többen vásárolnak bort a szemükre hagyatkozva, mint valaha, háttérbe szorítva olyan szempontokat, mint a szőlőfajta vagy a pincészet. Mutatjuk azokat a magyar borcímkéket, amelyek különlegességükkel kitűnnek a piacon, ezzel csábítva el a vásárlókat.
Hiába szól a mondás, hogy "a jó bornak nem kell cégér", manapság egyre inkább úgy tűnik, nagyon is kell. Több kutatás is bizonyította, hogy a bort vásárlók, különös tekintettel az Y generáció tagjainak választására nagyon is hatással van a "csomagolás". Vagyis sokan boros címke alapján döntenek, melyik italt vegyék - írja a HelloVidék.
A HelloVidék cikkében bemutatásra kerülnek a fiatalok számára legvonzóbb magyar borcímkék, amelyekről bővebben IDE kattintva olvashatsz.