Pénzcentrum • 2020. július 29. 16:50
Több mint két hónapja várja olvasónk, hogy az Ikea visszautalja a pénzét egy olyan termékért, amit végül nem szállítottak ki neki. A netes vásárlási dömping miatt csúszhatott hiba a rendszerbe?
A tavaszi lezárások miatt nagyon felpörgött az online vásárlás Magyarországon, ám a nagy pörgésben olykor hiba is csúszott a gépezetbe. Egy ilyenbe futott bele olvasónk, Judit is, aki az Ikeából rendelt pár dolgot, és május óta hadakozik a bútorbolttal.
- mesélte a Pénzcentrum olvasója. Az eset után Juditék írtak egy panaszlevelet az Ikeának, amire a következő válasz érkezett:
Elindult, de annyi biztos, hogy célba nem ért, legalábbis Judit azóta sem hallott a bútorboltról, pénzt nem kapott vissza, és a hiányzó terméket sem küldték el neki:
- panaszolta olvasónk, de elmondása szerint itt nem áll meg, mert mint mondta "nem arról az 1290 forintról van szó, hanem magáról az elvről. Ha az ember kifizet egy terméket, alap, hogy meg is kapja azt..."