Pénzcentrum • 2020. április 30. 15:16
A Szerencsejáték Zrt. játékosai és munkatársai egészségének védelme érdekében számos intézkedést vezetett be saját árusítóhelyein, illetve ezirányú támogatást nyújtott többezer értékesítési partnere részére. A magyar játékosok többségében még mindig a személyes játékmódot választják a pandémiás helyzetben is, emellett azonban a digitális értékesítési csatornák használatának aránya jelentősen megnövekedett, az elmúlt hetekben közel 26 százalékra.
A nemzeti lottótársaság játékosai biztonságos és magas színvonalú kiszolgálásáért március első heteitől gyors ütemben építette ki saját üzemeltetésű lottózói védelmi intézkedéseit, és az elmúlt hetekben támogatást nyújtott ebben többezer kkv értékesítő partnerének is a nehéz helyzetre való tekintettel.
A Szerencsejáték Zrt. által működtetett lottózókban munkatársaik maszkban és gumikesztyűben szolgálják ki az ügyfeleket a pultokra kihelyezett plexi állvány mögül. A boltokban tartózkodók létszámát a cég korlátozta, egyszerre legfeljebb 3 fő lehet egy helyiségben a lottózó munkatársain kívül, sorban állásnál pedig padlómatrica figyelmeztet az ajánlott 2 méteres távolság betartására. A nemzeti lottótársaság ügyfelei megértését kéri annak kapcsán, hogy a kaparós sorsjegyek vásárlásánál jelenleg nem biztosítja a kézzel választás lehetőségét. A munkatársak és a játékosok védelmében a kihelyezett tableteket átmenetileg leállították, fizetéskor pedig a bankkártyás rendszert ajánlja a társaság ügyfeleinek. A járvány megfékezését szolgálja továbbá a fokozott napi fertőtlenítő takarítás, amely különös hangsúlyt helyez az informatikai eszközökre, kijelzőkre, pénzátadó tálcára, kilincsekre, POS- és fogadóterminálokra, illetve asztalokra.
A Szerencsejáték Zrt. ezúton is szeretné megköszönni játékosai együttműködését a lottózókra vonatkozó biztonsági szabályok betartásában, és kifejezni megbecsülését a hazai lottózói szektorban dolgozó több mint tízezer munkavállalónak, akik személyesen állnak helyt a játékosok magas színvonalú kiszolgálásában.