Pénzcentrum • 2020. április 7. 09:30
Fizetési nehézségei támadtak a Bónusz Brigádnak, erről a cég alapítója azt mondja, "méltányosságot és haladékot kértek, kevesebb mint 100 partnertől". A ki nem szolgált vásárlóknak visszafizetik a kupont.
- írta le röviden a Bónusz Brigád körül kialakult helyzetet a kuponos cég egyik céges partnere, Hidvégi Balázs. A Rudas Bistro étteremvezetője hozzátette, mivel nem kapták meg a nekik járó csaknem félmillió forintot, nem tudják fogadni azokat az ügyfeleket sem, akik már megvették a kupont, de még nem váltották be - írja a hvg.hu.
Egy másik cég hasonlókról számolt be: "Vannak kifizetetlen számlák, itt tartunk most. A következő lépés, hogy felszólító levelet fogunk írni nekik, de semmi további információnk nincs. Próbáltuk őket elérni, nem sikerült. Mi még reménykedünk. Amit nem fizettek ki, az a mi veszteségünk, ezeket az ügyfeleket már kiszolgáltuk. Ám jelenleg is vannak függő kuponok, és most nem tudjuk, hogyan járjunk el. Egyelőre a jogászunkkal egyeztetünk annak kapcsán, hogy ez kinek a felelőssége" - nyilatkozta az érintett cég vezetője.
Kaprinay Zoltán a kuponcég alapítója azt mondta, valóban vannak olyan partnerek, akiktől méltányosságot és haladékot kértek: több mint 11 ezer partnerrel voltak/vannak kapcsolatban az elmúlt 10 évben, és nyilatkozatuk szerint most kevesebb mint 100 partnertől kértek haladékot. Elmondta azt is, hogy azért késhetnek egyes esetben a kifizetések, mert a válság miatt beszakadt a teljes utazási és szolgáltatási szektor, ami a Bónusz Brigád forgalmának közel 100%-a.
Ráadásul, ha valaki megvesz például egy utazással kapcsolatos bónuszt, amit a vásárlónak már a foglalásnál be kell váltania, amint ez megtörténik, a Bónusz Brigád kifizeti a pénzt az utazásszervezőnek vagy a szállodának. Ha a vásárló el tud utazni, akkor minden rendben van, ha nem, akkor visszakérheti a pénzt, amit a Bónusz Brigád ki is fizet. Az összeget ez esetben a szállodától is visszakéri. Patthelyzet akkor áll elő, ha az utazásszervező a szállodára mutogat, vagy a szálloda azt mondja, ő most nem tud fizetni, mert a gyakorlatban csődbe ment. A problémát az alapító szerint most az ilyen és ehhez hasonló esetek okozzák.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Türelmet kér a Bónusz Brigád
Cikkünk megjelenése után a következő állásfoglalást juttatta el a Pénzcentrum szerkesztőségéhez a Bónusz Brigád; a közlemény releváns részeit az alábbiakban közöljük:
"A Bónusz Brigád 2010 szeptemberi indulása óta több mint 11 ezer partnerrel volt kapcsolatban. A napokban kevesebb, mint 100 partnerünktől kértünk türelmet a számlák kifizetésével kapcsolatban. Bár a híresztelések arról szóltak, hogy nem tudunk fizetni, az igazság az, hogy a türelmüket kértük, hogy később egyenlíthessük ki a számláikat. Ez a fajta híresztelés és hangulatkeltés káros és törvénysértő. A vírushelyzet okozta utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése a Bónusz Brigádot is nehéz helyzetbe hozta, hiszen az elmúlt években az élmények hazai piacterévé vált a kuponos oldal. Csapatunk mindent megtesz azért, hogy minél kisebb legyen a késés a partnerek kifizetésében. Kollégáink túlnyomó részét fizetés nélküli szabadságra küldtük, a többiek korábbi fizetésük feléért dolgoznak. Minden egyes szállítónkkal megállapodásra törekedtünk, hogy minél nagyobb biztonsággal jussunk el a jelenlegi nehéz helyzet végére."