Pénzcentrum • 2020. február 10. 15:50
Több magyarországi nagybank mobil applikációja vagy netbankja akadozik, illetve teljesen elérhetetlen. A bankok tájékoztatás szerint már dolgoznak a hiba elhárításán.
Több bank ügyfele is jelezte a Pénzcentrum szerkesztőségének, hogy nem vagy csak nehézkesen tudnak belépni a mobil applikációjukkal saját felületükre.
Az MKB Bank például hibaüzenetben értesíti az ügyfeleket, hogy a mobil applikációjuk átmenetileg nem üzemel:
Az MKB Bankon felül ugyanakkor a CIB Banknál is bizonyítottan akadozik a rendszer, egyik kollégánkat ugyanis úgy tájékoztatta a CIB, hogy az online felületüket érintő lassulás tapasztalható, de már dolgoznak a problémán:
Kedves X! Jelenleg az online felületeket érintő lassulás tapasztalható. A probléma megoldásán dolgozunk. Elnézést kérünk a kellemetlenségért és köszönjük szépen a türelmet! Üdvözlettel: CIB Bank
Címkék: