Portfolio • 2020. január 30. 17:02
A határidő előtt 11 hónappal, január végén az online kártyás vásárlásoknál is bevezette az Erste Bank a kétszintű azonosítást - olvasható a bank közleményében. A pénzintézet ügyfelei így már az internetes fizetéseknél is a mobiltelefonjukra küldött üzenettel tudják megerősíteni a tranzakciót. A bank az azonosításhoz a push üzenetet, illetve az ehhez szükséges, ingyenes MobilBank applikáció letöltését ajánlja.
Az Erste Bank január végén az internetes kártyás vásárlásoknál is bevezette a kétszintű azonosítást. Így már az online tranzakcióknál sem elég a bankkártya adatait ismerni (kártyaszám, név, lejárat és a hátsó oldalon lévő három számjegyű CVV/CVC-kód).
A pénzintézet ügyfeleinek a push üzenetet, illetve az ehhez szükséges, ingyenes MobilBank applikáció letöltését ajánlja. A bank a weboldalán részletes, közérthető információs anyagot állított össze az ügyfelek tájékoztatása érdekében -számol be a Portfolio.
Az Erste Bank a jogszabályban előírt határidő előtt 11 hónappal vezette be az online kártyás tranzakcióknál a kétszintű azonosítást. Erre azt követően került sor, hogy az internetbanki belépéshez, valamint egyes tranzakciók jóváhagyásánál már tavaly ősszel bevezetett kétszintű azonosítás kedvező tapasztalatokat hozott. Az átállás zökkenőmentes volt, az ügyfelek az új rendszerben is aktívan használják a NetBank és a MobilBank szolgáltatásokat - mondta el Bek-Balla László, az Erste Bank digitális csatornák igazgatóságának vezetője.