Pénzcentrum • 2019. október 22. 19:30
A tavalyi évhez képest 30 százalékkal több bútort értékesített Magyarországra a Vivre online lakberendezési áruház. A magyar vásárlók által legkeresettebb bútordarabok a kanapék, a fotelek, az étkezőasztalok és székek, valamint a lakberendezéshez használt textíliák köréből kerülnek ki, a vásárlások átlagos kosárértéke pedig mára eléri a 35 ezer forintot.
Még néhány évvel ezelőtt is csak vonakodva vásároltak bútort interneten keresztül a magyarok, akik többnyire inkább csak a dekorációs termékek között válogattak. Mára ez a trend megfordulni látszik, és a nagyobb bútorok iránti érdeklődés egyértelmű növekedést mutat. A rendelések száma a kereskedő adatai szerint a tavalyi évhez képest 30 százalékkal emelkedett idén, és az online lakberendezési áruház működési területének kilenc országából a magyar piac az összes értékesítés 12 százalékát adja.
Idén ősszel az egy vásárlásra jutó átlagos kosárérték elérte a 35 ezer forintot. A Magyarországra értékesített termékek 34 százalékát bútorok, 24 százalékát konyhai és fürdőszobai eszközök, 20 százalékát lakástextilek, 12 százalékát lakberendezési dekorációk, 8 százalékukat világítótestek, 10 százalékot pedig a divat, a szépség kategóriák termékei és az utazáshoz használt kiegészítők teszik ki.
- mondta el Andrei Stanescu, az áruház kereskedelmi igazgatója.