Pénzcentrum • 2019. február 20. 15:01
Az NKM földgázszolgáltatójára hivatkozva az utóbbi időszakban több visszaélés történt, ezért figyelemfelhívást tesz közzé a társaság. A csalók szükségtelen műszaki beavatkozások elvégzésére kötnek szerződést az NKM ügyfeleivel, majd nem teljesítik a megbízást. Az NKM azt kéri, hogy ilyen esetekben hívjuk az ügyfélszolgálatukat.
Az NKM felhívja ügyfelei figyelmét, hogy alkalmazottai és megbízottjai külön kérés nélkül kötelesek felmutatni arcképes igazolványukat, ezért ennek elmaradásakor a személyes megkeresés esetén az ügyfelek mindig igazoltassák a megkeresőt. A gázmérőt leolvasó, vagy szerelési munkákat végző alkalmazottaknak nincs felhatalmazásuk arra, hogy készpénzt vegyenek át az ügyfelektől munkájuk során, ugyanis az NKM semmilyen esetben nem végez helyszínen, készpénzben fizetendő munkát.
Kiemelten fontos, hogy az ügyfelek karban tartsák telekhatáron belüli vezetékeiket és eszközeiket, de a társaság felhívja a figyelmet arra, hogy a Nemzeti Közművek szerelői helyszíni szerződéseket nem kötnek, az ügyfeleket keresetlenül nem keresik meg.
Az NKM elhatárolódik minden nem hivatalos úton történő megkereséstől és csalási kísérlettől, ezek felderítésében együttműködik a rendőrséggel. Ha a fogyasztó bármilyen gyanús magatartást észlel, az NKM azt kéri, jelentsük be ügyfélszolgálatuk +36 1/20/30/70 474 9999 telefonszámán.