Pénzcentrum • 2018. szeptember 3. 12:00
Lassabban teljesülhetnek a tranzakciók a CIB Bank mobilalkalmazásában - írják a bank Facebook-oldalán.
Lassulás tapasztalható a CIB Bank mobilalkalmazásában - írják a bank Facebook-oldalán. A lassulást tapasztaló ügyfelek számára azt javasolják, hogy inkább az internetes böngészőből elérhető internetbankot használják.
A CIB-nél bankoló kollégáink azonban egyáltalán nem tudtak belépni a mobilalkalmazásba, csupán hibaüzenetet kaptak. Kerestük a bankot azzal kapcsolatban, hogy mikorra várható a hiba kijavítása, a válasz megérkezését követően frissítjük cikkünket.
Frissítés! Megkeresésünkre az alábbi választ kaptuk a bank kommunikációs osztályától, melyet változtatás nélkül közlünk:
"Az alkalmazás működik, de ahogy a Facebook oldalon is írtuk, a mobilalkalmazásban jelenleg lassabb lehet a tranzakciók teljesítése. Azoknak, akik az appban lassulást tapasztalnak, javasoljuk, hogy használják a bármilyen eszközön (PC, mobiltelefon, tablet) böngészőből elérhető CIB Bank Online internetbankot, mely az applikációval megegyező funkciókkal áll ügyfeleink rendelkezésére. Az internetbank a https://online.cib.hu/ címen érhető el. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk mindenkitől!"
Címkék: