Pénzcentrum • 2018. június 25. 16:02
Harmadik éve találkozhatnak a fesztiválozók ideiglenes ALDI-üzletekkel Magyarországon. Idén két ALDI pop-up üzlet és három ALDI GrillTerasz várja a zenei fesztiválok résztvevőit.
Az ALDI 2016-ban nyitott ideiglenes üzleteket a legismertebb hazai zenei fesztiválokon. Az áruházlánc ismét három zenei fesztiválon lesz jelen:
- a június 26-30. között zajló VOLT Fesztiválon 300 négyzetméter;
- az augusztus 8-15. közötti Sziget Fesztiválon 375 négyzetméter alapterületű áruházzal várják a fesztiválozókat kimondottan a rendezvény látogatóinak igényeire szabott kínálattal és GrillTerasszal;
- a Balaton Soundon, július 4-8. között pedig egy, a tó partján elhelyezkedő GrillTerasszal készül az áruházlánc.
A pop-up boltok kínálatában több mint 300 féle termékből válogathatnak a vásárlók: alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek, glutén- és laktózmentes termékek, friss zöldségek és gyümölcsök várják a vásárlókat, és az "Azon melegében" látványpékségekben frissen sülnek a péksütemények.
Az itt megvásárolt húsokat a GrillTeraszon térítésmentesen meg is sütik a fesztiválozók számára. Ruházati vagy a mindennapi kozmetikai cikkek is beszerezhetők, illetve sátrat és hálózsákot, matracot is lehet vásárolni. A boltokban bankkártyával, illetve a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehet fizetni.
2017-ben az Aldi ideiglenes nyári boltjai összesen 200 ezer vásárlót szolgáltak ki. Tavaly a legkeresettebb termékek minden helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin bizonyultak a legnépszerűbbnek, de a péksütemények is nagy számban fogytak.