MTI • 2018. február 12. 10:00
A Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak rendszerfejlesztése miatt február 16-án pénteken este tíztől várhatóan február 19-én hétfő éjfélig nem lesz elérhető a mobilszolgáltató telefonos és online önkiszolgáló felülete, továbbá a Telekom mobilalkalmazás sem, illetve az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket - írja közleményében a Magyar Telekom.
A tájékoztatás szerint a fejlesztés miatt február 16-án 00 órától 4 napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas lakossági és üzleti mobilinternet előfizetőinek. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll az ügyfeleknek, ez idő alatt a mobilinternet használat nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiséget.
Közölték azonban, hogy átmenetileg nem lesz lehetőség például
Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások. A számla befizetése pedig banki átutalással vagy csekkbefizetéssel a postákon lehetséges.