Pénzcentrum • 2017. december 21. 09:02
Matt Simister, a Tesco Europe áprilisban kinevezett vezérigazgatója arról beszélt, hogy a vásárlók egyre sűrűbben, egyre kisebb kosárértékkel vásárolnak az emberek a hipermarketekben is. Ezért folyamatosan csökkentik a vásárlótér méretét.
A Tesco Europe áprilisban kinevezett vezérigazgatója, Matt Simister a Figyelőnek beszélt arról, hogy megváltoztak a vásárlási szokások. Arról beszélt, a vásárlók már nem szeretnek a hatalmas áruházakban bolyongani. Egyre sűrűbben, egyre kisebb kosárértékkel vásárolnak az emberek a hipermarketekben is, épp ezért folyamatosan csökkentik a vásárlótér méretét, és inkább bérlőkkel kötnek megállapodásokat.
A budaörsi áruház például 15-ről 10 ezer négyzetméterre zsugorodott, de a legtöbb nagyáruházuk esetében a cél a 6 ezer négyzetméter elérése.