Pénzcentrum • 2017. december 19. 08:30
Megállapodás született pénteken a CBA Baldauf Kft. és a német Lidl diszkonthálózat között, eszerint a CBA egyik franchise cégének hét boltja jövőre Lidl-üzletként nyitja újra kapuit. Baldauf László, a magyar vállalat egyik alapítója exkluzív interjút adott a Magyar Időknek, amelyben azt is előrevetíti, hogy több ezer bolt tűnhet el a piacról.
A napilapban megjelent interjúban Baldauf László kifejti, miért döntött úgy, hogy külföldi kézbe adja jól teljesítő élelmiszerboltjait. Elmondása szerint ideje felismerni, hogy globálisan megváltozott a kiskereskedelem szerkezete, mert átalakultak a vásárlási szokások, manapság a diszkontok a legnépszerűbbek a középosztály körében. Kifejtette:
A CBA korábbi vezére szerint kedvező irányba fejlődik a magyar gazdaságpolitika. Szavai szerint szükség van a multikra az egészséges versenyhez, azonban a magyar üzleteknek nagyobb teret kell engedni.
Címlapkép: MTVA/Jászai Csaba