Pénzcentrum • 2017. július 12. 12:00
Az OTP Bank honlapján megjelent egy hír, miszerint leállt a bank webshop szolgáltatása, melyet kereskedelmi partnerei részére tart fenn. Mindeközben gond van egy óbudai postahivatalban is, ahol nem fogadták el egy olvasónk bankkártyáját. Vizsgáljuk, hogy van-e összefüggés.
Az OTP-től azt a tájékoztatást kaptuk, hogy már megfelelően működik a kártyaelfogadási és a webshop rendszer is.
A délelőtt folyamán voltak akadozások a kártyaelfogadási rendszerben, ezek érintették a Simple applikációt is. A partnerek számára fenntartott webshop alkalmazást koradélután állították helyre.
A hibáért ügyfeleik elnézését kérik.
Az OTP Bank honlapján a következő üzenet jelent meg:
Ezen felül az OTP Simple alkalmazásban is ez a hiba fogadta a felhasználókat:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Gondok a Postán is
Mindeközben egy olvasónk jelezte, hogy nem fogadták el a bankkártyáját egy óbudai postahivatalban, ahol arról tájékoztatták, hogy a teljes Posta-hálózatban szünetel a bankkártya-elfogadás.
Megkerestük az OTP Bankot és a Postát is az üggyel kapcsolatban, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.