Pénzcentrum • 2017. július 4. 08:33
Sokan nem tudják használni a telefonjukat annak ellenére, hogy elvégezték a szükséges adategyeztetést - írja a Hír TV.
Hiába az adategyeztetés, több mobilszolgáltató feltöltő kártyás ügyfelei is arra panaszkodnak, hogy a regisztráció ellenére kapcsolták ki a sim kártyájukat. Nem ment tehát teljesen zökkenőmentesen az átállás.
A Hír TV riportja szerint több szolgáltató Facebook oldalán is rengeteg felhasználó jelezte, hogy probléma van a számával. A Telenor vezető PR tanácsadója, Jánosa Barbara azt mondta, hogy hozzájuk 30 ilyen bejelentés érkezett, ami tekintettel arra, hogy milliós nagyságrendben történtek adategyeztetések, elenyészőnek számít.
- mondta Jánosa Barbara. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, az országban körülbelül 4 millió felöltőkártyát aktiváltak. A határidő előtt 3 nappal, az ügyfelek 60 százaléka végezte el a törvény által előírt azonosítást.