Pénzcentrum • 2016. december 21. 18:03
Az idei karácsonyi szezonban 40 százalékkal nőtt meg az online rendelt csomagok száma akorábbiakhoz képest. Ezt a plusz terhelést azonban sem a kézbesítő cégek, sem a webshopok nem tudják maradéktalanul kezelni. Vajon a posta időben kiszállítja a csomagot, vagy a rendelt áruk már nem kerülnek a fa alá?
- közölte a cég a 444-gyel. Az ED szerint a fennakadás oka, hogy a futárcégek alábecsülték az online rendeléseket, mindössze 15-20 százalékos bővülésre számítottak, de végül 40 százalékkal több rendelést adtak le, mint egy évvel ezelőtt. Emiatt viszont a kiszállítás nem gartantál biztos ajándékot a fa alatt, ugyanis tízből egy csomag később érkezhet meg késve.
A személyes átvétel sem túl kellemes
Az ED azt javasolja, hogy rendeljünk olyan helyről, ahol van saját raktár, azonban így sem lesz egyszerű a dolgunk. Az ED egyik üzletei előtt ugyanis hosszú sorállásba futhatunk bele. A Pénzcentrum egy olvasója ugyanis azt tapasztalta, hogy a neten rendelt az árut 30-40 perces sorbanállás után kapta csak meg, ebből ráadásul 15-20 percet az utcán kellett várakoznia.
Ilyenkor persze logikus lehet, hogy a Magyar Postához forduljunk, azonban ahogy arról az Index beszámolt ez sem túl jó ötlet, mivel a megnövekedett rendelésszám a postát is érinti. A postának az Erzsébet- utalványokat is kézbesíteniük kell karácsonyig, ami plusz terhelés jelenet, így kérdéses, mikor érkezhetnek meg az általuk kézbesített csomagok.
Címlap: MTI / Földi Imre