Pénzcentrum • 2016. november 14. 18:04
A kedvezményes ajánlatok tömegének köszönhetően a webáruházak forgalmi adatai évről-évre rekordokat döntenek az ünnepi időszakban, ezért e-kereskedelem szereplői idén is nagy várakozással tekintenek az év utolsó hónapjaira.
Az idei ünnepi időszak kiugróan magas e-kereskedelmi forgalmat hozhat, ugyanakkor kiemelendő tendencia, hogy globálisan egyre nő mobil eszközt használó vásárlók aránya - derül ki a PayPal online fizetési rendszer elemzőinek előrejelzéséből. A mobilon keresztüli vásárlások száma a nemzetközi trendnek megfelelően várhatóan Magyarországon is növekedni fog: a PayPal és a GfK kutatása alapján az aktív internet használók 42 százaléka a fog mobilt használni az internetes vásárláshoz.
A szakértők előrejelzése alapján a legnépszerűbb vásárlási kategóriák idén
- az elektronikai cikkek,
- a ruházati cikkek,
- illetve az autóalkatrészek lesznek.
Idén decemberben a vállalt ezen kívül több mint 17 millió személyközi tranzakcióra számít, amit elsősorban az ajándékok költségének megosztásával kapcsolatos, barátok és a családtagok közötti utalások tesznek ki.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egyre népszerűbb az online adományozás
Az online ajándékozásra vonatkozó számadatok a karácsony előtti időszakban különösen érdekesek lehetnek az egyre népszerűbb elektronikusan elküldött jótékonysági felajánlások, az e-adományok miatt. Tavaly a cég rendszerén keresztül 7 millió felhasználó több, mint 857 millió dollárt adományozott 183 ország 250,000 szervezetének, sőt a Giving Tuesday napján csak huszonnégy óra alatt 45,8 millió dollárt adományt ajánlottak fel. A jótékonysági kezdeményezés a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült, mint a legnagyobb forrás, amelyet jótékonysági célra gyűjtöttek egy nap alatt. A vállalat számításai szerint az online adományozás 2016-ban ismét növekedni fog, mobil keresztül pedig 45 százalékkal fognak többen jótékonykodni.