Pénzcentrum • 2016. szeptember 29. 11:00
Az "otthon-dekor", a "szépségápolás", a "baba-mama" és a "petshop" kategóriákban keresgélnek manapság a legtöbben - tette közzé felmérését az egyik legnagyobb magyar webáruház.
Több mint másfélszeresére nőtt 2015-ben az eMAG.hu webáruház értékesítési volumene, szemben a teljes online piac 17 százalékos bővülésével. Az webshop teljes növekedését viszont jelentős mértékben meghaladva, mintegy 600 százalékkal bővült az Otthon-Dekor, a Szépségápolás, a Baba-Mama és a Petshop kategóriák értékesítési volumene, és a növekedési kilátások 2016-ban is kedvezőek - olvasható a társaság közleményében.
2015-ben a fejlődő kategóriák közül a legmagasabb növekedést az Otthon-Dekor kategória érte el, közel tízszeres növekedést felmutatva, amelyet nem sokkal lemaradva követ a Szépségápolás nyolcszoros növekedése. A Petshop kategória látogatottsága négyszeresére, a Baba-Mamáé pedig háromszorosára nőtt ugyanezen időszak alatt.
A tavalyi év gyors növekedésének folytatását vetítik előre 2016 első félévének számai is, amelyek alapján a négy kategória már több mint 2 millió látogatót vonzott az első 6 hónapban. 2016-ban az első féléves adatokat alapul véve a legnagyobb növekedés a Petshop és a Baba-Mama kategóriákban várható.
- mondta Hunyady László, az eMAG.hu marketing igazgatója.
Az online áruházban történt keresések egyre nagyobb arányát teszi ki ez a négy kategória: 2016 első felében 15 keresésből egy biztos, hogy az említett termékcsoportok valamelyikét érintette.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A legnépszerűbb termékek rangsora - a keresési számok alapján - a négy kategóriát figyelembe véve nagyon izgalmasan alakul.
Az Otthon, a Szépségápolás, a Baba-Mama és a Petshop kategóriák növekedésén túl jól látható, hogy ezeknél a kategóriáknál a vásárlói szokások is eltérőek az átlaghoz képest.
A mobiltelefonról érkező rendelések aránya sokkal magasabb, mint a többi kategóriában: a Baba-Mama kategóriában a részesedésük eléri az 54 százalékot, míg a többi kategóriánál is 30 százalékkal magasabb ez az arány, mint a teljes rendelésszámnál.