hvg.hu • 2015. november 10. 11:01
Hétvége óta nagyon lassú, sokszor pedig elérhetetlen a Magyar Telekom weboldala - írja a hvg.hu.
A telekom oldalán tapasztalható belassulás egyik következménye, hogy sokan a számlájukat sem tudják a jól megszokott módon online befizetni. Nehezen bírja a terhelést a telefonos ügyfélszolgálat is.
A szolgáltatóhoz óránként több panasz is érkezik csak a facebookos felületre, ma reggel óta gyakorlatilag 5-10 percenként panaszkodnak itt az egyre türelmetlenebb ügyfelek. Többen azt írják, hogy a Telekom telefonos ügyfélszolgálata sincs a helyzet magaslatán - a néhányak által emlegetett 50 percnél is hosszabb várakozási idő alighanem összefügg az intenzív panaszáradattal.
A honlap elérhetetlensége miatt nem működik például az online számlabefizetés. De akinek nagy nehezen sikerül elérni a funkciót, az sem feltétlen jár jól: olyan is van, aki arról számolt be, hogy "többórás sikertelen számlafizetés után sikerült 2x is levonni a telefonszámlám díját".
A cég arra hivatkozik, hogy online ügyintéző felületük fejlesztése tovább tart az eredetileg tervezettnél.