Pénzcentrum • 2015. szeptember 11. 20:27
A magyar élelmiszerekre és alapanyagokra hívták fel a figyelmet a 10. Coop Rally helyszínein: a szakértők szerint egyre tudatosabban keressük a hazai termékeket.
A magyar élelmiszerek és alapanyagok tudatos fogyasztására hívta fel a figyelmet a csütörtökön és pénteken megrendezett - jubileumi - 10. Coop Rally.
Az esemény olyan közép-és kelet magyarországi gyártókat, telephelyeket látogatott meg, mint Albertirsán az Aquarius-Buszesz, Kecskeméten a Fornetti, Szerencsen a Nestlé vagy Bőcsön a Borsodi Sörgyár.
Az autóverseny szervezői hangsúlyozták: a magyar élelmiszerek vásárlása hazai munkahelyeket is teremt, segíti a vállalkozások, és így közvetve az egyes települések fejlesztését is.
Éles a verseny
A háttérbeszélgetéseken az élelmiszergyártók ugyanakkor beszámoltak arról is, hogy jelentős konkurenciával szembesülnek az uniós piacokon, a magyar termékeknek nehéz versenyben kell helyt állniuk. Az iparági szereplők szerint sok olyan külföldi árucikk van, amely a magyar termékekhez képest jóval alacsonyabb árakon érkezik a magyar boltokba, jellemzően azért, mert gyártási országában alacsonyabbak az előállítási költségek, például olcsóbb a munkaerő, kedvezőbb az adózási környezet.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hazai gyártók a külföldi konkurenciával fejlesztésekkel és jobb minőségű termékekkel tudják felvenni a versenyt.
A fogyasztók egyébként egyre tudatosabban keresik a polcokon a Magyarországon előállított termékeket, melyek elfogadottsága és ismertsége is növekszik.