Pénzcentrum • 2015. augusztus 12. 11:02
Látványosan felpörög az óbudai Auchan forgalma minden augusztusban. Az áruház néhány percnyi sétára van a Sziget fesztivál főbejáratától, a rendezvényre érkező fiatalok pedig hatalmas forgalmat generálnak. Vodkából és Babybel sajtból konkrétan elképesztő mennyiséget adnak el ilyenkor - a Pénzcentrum mutatja, hogy készül fel egy hipermarket egy ilyen extrém helyzetre.
2014-ben a Sziget Fesztivál ideje alatt mintegy 150 ezer vásárló fordult meg az óbudai Auchanban, idén még ennél is többre számítanak. A forgalom gyakorlatilag a karácsony előtti napokat idézi.
Az áruháznak komoly készültséget jelent egy ilyen hét, többen dolgoznak ilyenkor, bizonyos termékcsoportokból - például alkoholból - jelentősen nagyobb raktárkészlet használnak. Sokkal több hűtőt is beállítanak: hűtött italokból egy átlagos nyári nap duplája fogy. A top termék a
ebből tízszer annyi fogy, mint az átlagos napokon (leginkább valószínűleg azért, mert ezt lehet a legjobban keverni, például gyümölcslével, de az sem mellékes, hogy valószínűleg ezt a legkönnyebb becsempészni a fesztiválra).