Pénzcentrum/Index.hu • 2015. május 14. 17:31
Nem csak több vásárlót, hanem egy új vásárlói réteget is hozott a benzinkutaknak a vasárnapi zárva tartás, hiszen ők nyitva maradhatnak. Most új önálló márkát indít a MOL - Fresh Corner néven.
A kötelező vasárnapi zárva tartás nagy nyertesei a benzinkutak, az itt lévő boltok ugyanis a jogszabály szerint nyitva maradhatnak. A MOL-nál például a vasárnapi szabály bevezetése után 170 helyen nagyjából száz új termékkel bővült a kínálat, megjelentek az alapvető élelmiszerek, a hálózat harmadában pedig van pékáru is.
A MOL kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója Lars Höglund az Indexnek elmondta, az elmúlt két hónapban nemcsak több lett a vásárló, de egy egészen új vevői réteg is megjelent a kutakon.
Most pedig még egy lépést tesz azért a cég, hogy becsalja a vevőket, önálló márkát indítanak Fresh Corner néven. Lars Höglund szerint az lenne a cél, hogy ezekben a boltokban akár a mindennapi bevásárlást is el lehessen intézni a szokásos kisbolti árakon.
Az új MOL-üzleteket először tíz kúton tesztelik, ha pedig bejön, átalakítják a benzinkutak jelentős részét. Azt mondják, ennek a lépésnek nincs közvetlen köze a vasárnapi zárva tartós szabályhoz, egyébként is belevágtak volna.