Napi.hu • 2014. június 23. 09:02
Évről-évre jobban elhúz a magyar piacon a Coca-Cola itteni leányvállalata a Pepsi mind kisebbre zsugorodó hazai érdekeltségétől - írja a Napi.hu.
Míg a Coca-Cola tulajdonosa több milliárd forint osztalékot vihet haza, a Pepsi anyavállalatának milliárdokat kellett tőkepótlásra költenie az évek óta halmozódó tetemes veszteségek következtében.
A Pepsinél a forgalom csökkenése tavaly sem állt meg: mind a belföldi eladások, mind az export alulmúlta a 2012-es szintet.
Megállíthatatlannak tűnik az alkoholmentes italgyártó ágazat mélyrepülése, egyre kevesebb üdítőt és gyümölcslevet vásárolnak Magyarországon. Többek között ennek is köszönhető, hogy mindkét cégnél találkozhatunk elbocsátásokkal.
Címkék: