MTI • 2014. május 29. 16:31
A legfontosabb fogyasztóvédelmi ismereteket tartalmazó mobilalkalmazást készített a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
A szükséges információkhoz a megvásárolni kívánt termékek úgynevezett QR-kódjának lefényképezése útján juthatnak a vásárlók - közölte Kovács Márta az NFH stratégiai kabinetjének képviselője.
Az applikáció lehetőséget nyújt a termékhez kapcsolódó reklamációs határidők nyilvántartására, és válaszokat ad a mindennapok során leggyakrabban felmerülő kérdésekre is. Segít eligazodni az internetes kereskedelemre vonatkozó szabályok között, illetve beállítható, hogy a program figyelmeztessen a szavatossági, jótállási idő közelgő lejártára.
Az alkalmazás tartalma egyelőre wi-fi segítségével fejleszthető, de a hamarosan megjelenő megújított verzió letöltése után már 3G szolgáltatással is frissíthetőek az adatok