Pénzcentrum • 2012. november 2. 14:01
Sorokban várták ma az Apple-rajongók Ázsiában, hogy kézhez vegyék az iPad Minijüket, azonban látszólag jóval kisebb tömegeket vonzott most a készülék, mint amit általában az Apple legújabb csúcstermékeinek a piacra dobáskor lehet látni - írja a CNBC.
Általában hatalmas lelkesedés övezi, amikor az Apple egy új terméket piacra dob. Gyakran többórás sorban állásra vállalkoznak a rajongók egy-egy új készülék megjelenésekor. A sorok nem maradhattak el az iPad Mini debütálásakor sem ma Ázsiában, de látszólag sokkal kisebb a lelkesedés, mint amit például az iPhone 5 esetén lehetett látni.
Az Apple Sydney-ben lévő üzlete előtt 50 ember várta a nyitást ma reggel, míg korábban az iPhone-ok debütálásakor akkora sorok voltak, hogy több háztömb előtt kígyóztak. A sor elején álló ember alig néhány órát töltött csak a sorban, hiszen helyi idő szerint reggel fél 5-től várt az üzlet reggeli nyitására. Szöulban és Tokióban pedig mintegy 100-100-fős sorok halmozódtak fel - tudósít a CNBC.
Az Apple október 23-án mutatta be legújabb táblagépét, az iPad Minit, ami a kisebb és olcsóbb táblagépekkel, mint például a Google Nexus és az Amazon Kindle Fire-je, hivatott versenyre kelni. A legolcsóbb iPad Mini már 329 dollárért megvásárolható, míg a többi iPad esetén hagyományosan 499 dollár a kezdőár. Az Apple táblagépeinek kijelzőjének mérete 9,7 col, míg az iPad Mini 7,9 colos kijelzővel kerül az üzletekbe.