MTI • 2012. október 4. 16:32
Több ország felhasználói után az amerikaiak is kipróbálhatják a Facebook új, fizetős szolgáltatását, amely csekély összeg ellenében kiemelt helyen jeleníti meg a kiválasztott bejegyzéseket az ismerősök napi hírei között.
A "kiemelt bejegyzések felhasználóknak" elnevezésű szolgáltatás, amelyet a közösségi portál új-zélandi tagjai tesztelhettek elsőként idén májusban, szerdától vált elérhetővé néhány amerikai felhasználó számára. A szolgáltatás révén a tagok biztosítani tudják, hogy az általuk megosztott fényképek és kommentek - bizonyos ideig - kiemelt helyet kapjanak az ismerőseik napi hírfolyamában.
"Amikor valaki kiemeltet egy bejegyzést, legyen az esküvői fotó, garázsvásár vagy egyéb fontos hír, akkor az előrébb ugrik a hírek között, így a barátok és az előfizetők is nagyobb valószínűséggel fogják látni" - olvasható a Facebook hivatalos közleményében.
A cég egyelőre nem döntött az új szolgáltatás áráról. Az amerikai felhasználók jelenleg hét dollár (1500 forint) ellenében élhetnek a nagyobb láthatóságot biztosító lehetőséggel.
A kiemelt bejegyzések a Facebook mobil verzióján is elérhetőek lesznek. A vállalat jelezte, hogy Új-Zélandot követően már húsz másik országban is tesztelte a szolgáltatást, amellyel ugyancsak - az egyelőre döntően a hirdetésekre támaszkodó - bevételgyarapítás új módjait keresi.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A cég a múlt héten indította útjára egy másik szolgáltatását: az egyelőre csupán korlátozott számú amerikai felhasználó által élvezhető Facebook Gifts ötleteket ad a közösségi háló tagjainak ismerőseik megajándékozására, és rögtön el is juttatja hozzájuk a kiválasztott terméket. A szolgáltatás révén a cég nagyobb szerepet akar játszani az internetes kereskedelemben.
A Facebook közösségi szolgáltatása továbbra is ingyenes marad - húzta alá Jonathan Thaw, a cég szóvivője.