Pénzcentrum • 2012. szeptember 3. 15:31
Problémák merültek fel az Axa Bank informatikai rendszerével, ezért a netbankon keresztül nem lehet tranzakciókat végrehajtani. A telefonos bankolás ugyanakkor zavartalanul működik - tudatta lapunkkal a pénzintézet.
A bank online felületén keresztül belépő ügyfelek a következő üzenetet kapják: "Nem sikerült lekérdezni az Ön számláit! Ha a hiba továbbra is fennáll, kérjük hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat (06 1) 465 65 65-ös telefonszámon!"
A bank automata ügyfélszolgálatán a telefonálókat az az üzenet várja, hogy átmenetileg fennakadásokra lehet számítani az internetbanknál, de a hiba elhárításán dolgozunk. Az ügyfélszolgálaton az Index megkeresésére elmondták: tudják, hogy baj van - az informatikai szakemberek dolgoznak a hiba elhárításán. Azt azonban egyelőre nem tudják mennyi időt vesz majd igénybe a probléma elhárítása. Addig is az ügyfelek telefonon kaphatnak információkat az egyenlegükről és a pénzmozgásokról.
Kiemelték: biztonsági rés nincs. Azok az ügyfelek, akik be tudtak lépni elektronikus fiókjukba de már nem tudtak kilépni, biztonságban vannak, mert a rendszer egy kis idő után automatikusan kilépteti őket.