Pénzcentrum • 2012. január 17. 15:04
A Lidl áruházlánc saját márkás mobilszolgáltatással lép piacra Blue Mobile néven. A távközlési termékek és szolgáltatások számára a Magyar Telekom biztosítja a hátteret. A szolgáltatás 2012. február 1-től lesz elérhető a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton.
A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják, a kínálatban így megtalálhatók az egészen egyszerű és a modern érintőképernyős készülékek is, amelyek a piaci igényeket széles körűen kielégítik és megfelelnek a vásárlói elvárásoknak. A választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben.
"A Magyar Telekom komoly lehetőséget lát a Lidllel - mint a magyar piac egyik erős, elismert és kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező áruházláncával - való együttműködésben. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánja elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel" - mondta Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
A Lidl Németországban már rendelkezik pozitív tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.