Pénzcentrum • 2011. február 11. 08:02
Gourmet (ínyenc) bisztróval kombinált boltokat nyitna Európa nagyvárosaiban a CBA - írja a Napi Gazdaság.
Berlinben már a Hungarikum Delikát üzlet utolsó engedélyei beszerzésénél, Párizsban, Brüsszelben és Londonban még a helyszínválasztásnál tart a magyar üzletlánc.
A lap beszámol arról is, hogy az Agrármarketing Centrum társvállalkozói megállapodást kötött az üzletlánccal, amely értelmében a kereskedelmi lánc állja a párizsi Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon való részvétel költségeinek túlnyomó részét, a 140 milliós költségből legalább 100 millió forintot. Így 47 magyar termelő, gyártó - köztük 12 borászat - 327 terméke mutatkozhat be a világ egyik legjelentősebb agrár-élelmiszeripari kiállításán február végén.
A kiállításon megjelenő termelőket aszerint választották ki, hogy mennyiben képesek a megfelelő minőségű, mennyiségű árualapot folyamatosan biztosítani.