Pénzcentrum • 2010. június 25. 09:02
A vb egyelőre minden kereskedelmi lánc működésére hatással van, minden akciót és forgalomösztönző marketinget erre építenek fel -írja a Napi Gazdaság.
A CBA üzleteiben például sörből 30-40 százalékkal emelkedett a forgalom az előző hónapok átlagához képest. Ásványvízből a meleg alatt háromszor annyit vittek, mint korábban. A snackek forgalma 15-20 százalékkal erősödött.
A Media Markt is elégedett a vb-hez köthető forgalommal. A televízióvásárlók továbbra is tudatosak, a sportesemény előtti és alatti akciós lehetőségeket alaposan megvizsgálják.
A valódi nyári szezon csak a vb után indul. Ám kérdés, mennyire lesz jó idő, hiszen a nyári szezonban az iparcikkeknél a kerti garnitúrák, grillezéssel kapcsolatos termékek, az élelmiszernél pedig a húsok, ásványvizek és üdítőitalok, illetve sör és bor forgalma ugrik meg, az impulzív jégkrém mellett.