Jégkrém és sör fogyott a kánikulai hétvégén

Pénzcentrum2010. június 16. 09:17

A múlt héten ugrásszerűen nőtt a sör, az ásványvíz és a jégkrém értékesítése a kiskereskedelemben. Érdekes, hogy az ásványvíz-eladás ma már közel sem reagál olyan élénken a kánikulára, mint korábban -írja a Napi Gazdaság.

A sörökből az olcsóbb termékek mennek - mondta a Napinak Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs vezetője. A hipermarketlánc éppen a kánikulában vezetett be egy rendkívül olcsó jégkrémet, amely megdobta a termékkategória értékesítésének volumenét.

A Tescoban a jégkrémek mellett a söreladások is ugrásszerűen nőttek, ebből az akciós termékek részesedése közel 80 százalékos volt. A negyedik legnagyobb darabszámban eladott sör az alkoholmentes volt, de a meleg az újonnan nyílt sörkategóriának, az ízesített változatoknak is kedvezett, különösen a citromosnak.

Címkék: