Orosz Márton • 2010. február 12. 16:02
Románia meghódítására készül a Lidl: a német üzletlánc egyelőre 20 üzletet nyit keleti szomszédunknál, az elsőknek a bukarestiek örülhetnek.
Bő fél évvel ezelőtt még arról szóltak a hírek, hogy az üzletlánc 4-és 8 ezer négyzetméter közötti szabad területeket keres, áruházak építése céljából. Most azonban az International Supermarket News szaklap értesülései szerint eldőlt, hogy idén már megnyílnak az új áruházak Romániában.
2010 első Lidl-botránya! A maffiához vezetnek a szálak?
Az első áruházak Bukarestben nyílnak, és egyelőre még további 20-at tervez a német lánc, elsősorban a nagyobb városokban. A hírek szerint minden egyes üzlet 30 új munkahelyet generál.
Így ma a Lidl - megelőzve mindenki mást - Európa legnagyobb diszkont-élelmiszerkereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak.
(Forrás: lidl.hu)
A Lidl minden egyes boltjába 2 millió eurót (540 millió forint) invesztál, legfőbb konkurensük Romániában a 91 bolttal működő Penny Market és a 96 diszkonttal rendelkező Plus lehet. A korábban kiszivárgott tervek szerint az elkövetkező években száznál is több üzlet nyitása várható.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hírek szerint már eddig is 70 millió eurót, azaz közel 20 milliárd forintot invesztált a Lidl a romániai üzlethálózat beindításába. Eredetileg már 2003-ban létrehozták az ottani céget, de folyamatosan tolódott a boltok beindításának időpontja.
Lidl: nyomozók, kamerák, öblítő a kabát alatt - Exkluzív interjú, 2. rész
A Lidl számára kelet-Európa továbbra is a közeljövő céljai közt szerepel, így hamarosan találkozhatunk a kék- sárga- piros felirattal Bulgária, a volt Jugoszláv országok, és a Balti-államok területén is.