Szégyen a vásárlás: mit gondolnak a nők?

Pénzcentrum2009. augusztus 7. 13:02

Tízből nyolc nő érez bűntudatot közvetlenül a vásárlás után -derül ki egy nemrég közzétett felmérésből. A legtöbben új cipőjük és ruhájuk miatt érzik kellemetlenül magukat.

A Skinny Cow angol jégkrémgyártó cég megbízásából készült felmérés szerint a nők 83 százaléka érez bűntudatot a vásárlás -és a túlköltekezés- után. A hölgyek leginkább új cipőjük, ruhájuk és kiegészítőik miatt érzik kellemetlenül magukat.

A válság hatására egyre többen érzik magukat bűnösnek, amiért költekeznek, sőt, egyre többször titkolják el párjuk előtt, mennyit is költöttek. Az viszont pozitívumnak tekinthető, hogy minden ötödik nő eladja használt ruháit, hogy azok árából újat vehessen.

A felmérés -melyben 3 ezer hölgyet kérdeztek meg- elsősorban a jégkrémgyártó népszerűségét mérte. Kiderült: a Skinny Cow annyira népszerű, hogy a nők 86 százaléka tudatosan keresi és kipróbálja új termékeiket.

Címkék: