Pénzcentrum • 2009. június 23. 18:32
A Magyar Turizmus Zrt. amerikai külképviselete a Forbes Magazin májusban megjelent rangsorára alapozva különleges kampányt indított. Az akció keretében júniustól New York legforgalmasabb részein közlekedő Grayline városnéző buszok egyikén elhelyezett óriásplakáton a "Budapest, a Világ Legjobb Utazási Ajánlata 2009-ben" szlogent olvashatják a járókelők.
A Forbes Magazin rangsorolta azokat az országokat, amelyek a legkedvezőbb ár/érték arányt kínálják a jelenlegi gazdasági válságban az amerikai utazóknak, így azokat mindenképpen érdemes felkeresni. Az így felállított 15-ös rangsort Magyarország vezeti! (A rangsorolás alapját az a két információ adja, hogy mennyit erősödött az amerikai dollár az adott ország valutájához képest tavaly nyár óta, illetve, hogy milyen árfekvésben lehet repülőjegyet vásárolni az odajutáshoz.)
A városnéző busz olyan ismert látványosságok mellett halad el nap mint nap, mint az Empire State Building, Central Park, Fifth Avenue Rockefeller Center vagy a Metropolitan Opera, amelyek mintegy 150 ezer látogatót vonzanak naponta.
Az MT Zrt. óriásplakátja hazánk kedvező ár/érték aránya mellett a Kulturális Turizmus Éve jegyében, az egész nyáron és még ősszel is zajló Extremely Hungary (Amerikai-Magyar Kulturális Évad) eseményeire is felhívja a járókelők figyelmét.