Ennyit kaszált egyetlen hét alatt a ZORD üdítőitallal Balogh Levente és Pachert Balázs

Pénzcentrum2024. június 9. 17:03

Alig 2 hete dobta piacra közös üdítőitalmárkáját a Szentkirályi vezér Balogh Levente és a cipőboltos-influenszer Pachert Balázs, máris eladtak 10 ezer darabot a termékből. A Prime üdítők versenytársának szánt szomjoltó 990 forintba kerül.

Mint arról nemrég beszámoltunk, prémium kategóriás üdítőitalt dobott piacra Balogh Levente és Pachert Balázs. A Pénzcentrumnak a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa korábban elmondta, hogy a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják.

Most pedig egyik friss videójában osztotta meg a BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosa, Pachert Balázs, hogyan is indult a prémium üdítő értékesítése. Az MC Istivel készült anyag elején Balázs elárulta, hogy már az első héten több mint 10 000 darab (!) fogyott a termékből.

Nos, figyelembe véve, hogy egyelőre csak néhány helyen lehet kapni a terméket - saját webshopban, illetve a BALAZS KICKS üzletben, valamint a MOM Park bevásárlóközpontban található LENOA kávézóban lehet megvásárolni - igencsak jól fest az értékesített darabszám. Ez ugyanis azt jelenti, hogy

a termék 990 forintos fogyasztói árával számolva egyetlen hét alatt 9,9 millió forintos árbevételt realizált Balogh Levente és Pachert Balázs közös biznisze.

Amennyiben folytatódik ez a trend (ezt több tényező is befolyásolja: a kezdeti hype ugyan apadhat, viszont bejöhetnek új értékesítési helyek, amelyek szélesítik a piaci kapitalizációt, tehát a terékéletgörbe nagy valószínűséggel még vélhetően a felefele ívelő fázisában van), akkor ez azt jelenti, hogy havi szinten közel 40 millió forintot, éves szinten pedig bő 472 millió forintos eredményt érhetnek el.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Sorra dobják piacra az üdítőket a magyar influenszerek

Úgy látszik, nem sok kreativitás szorult a magyar influenszerekbe, amikor azon gondolkodnak, milyen bizniszbe vágjanak, ha már nem elég a "hagyományos" infuenszer-marketingből származó bevételük. Egyre többen rukkolnak elő ugyanis a zseniális ötlettel: energiaitalt, üdítőitalt dobnak piacra. Emlékezzünk vissza, anno Zsozéatya indította a sort az Nber energiaitallal, de van már italmárka-biznisze (ZENERGEE néven) Dopeman-nek is.

Most pedig az egyik legismertebb magyar influenszer, Whisper Ton húzott olyat a kalapból, amire még nem volt példa itthon. Ja, de! Mint megírtuk, Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját. A Sparkly néven fémjelzett ital 3 ízben kapható júniustól. Ton picit lejjebb ment árazásban, nála 2940 forintba kerül egy hatos pack, azaz palackonként 490 forint a fogyasztói ár. Kíváncsian várjuk, tőle is úgy kapkodják majd a terméket, mint Pachert Balázstól.

 

Címkék:
prémium, üdítő, energiaital, italkereskedelem, üdítőital, balogh levente,