Pénzcentrum • 2024. április 16. 10:16
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temuhoz hasonló webshopok, bár jelentős árelőnnyel csábítanak, hosszú távon nem építhetnek ki stabil vásárlói lojalitást megtévesztő ajánlataikkal és változó marketingstratégiájukkal - számolt be a Forbes.
A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője, Szilágyi Gábor, a Temu webshopról nyilatkozva kifejtette, hogy bár a piac egyes szegmenseiben érezhető a Temu jelenléte, azonban ő személy szerint a megbízható kereskedőktől való vásárlást részesíti előnyben.
A Temu webshop megjelenése óta sokakat foglalkoztat, hiszen rövid idő alatt jelentős piaci részesedést ért el Magyarországon. Szilágyi Gábor szerint bár bizonyos termékkategóriákban versenyhelyzet alakult ki közöttük és a Temu között, főleg az olcsóbb árszegmensben, de hangsúlyozta, hogy vállalata fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár valamilyen szinten versenytársak, azért a profiluk egészen más.
Szilágyi szerint hosszú távon nehéz fenntartani azt az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit jelenleg a Temu képvisel. Végül Szilágyi kiemelte: az omnichannel vagy többcsatornás kereskedelmi modell lehet az effektív védekezés módja globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal mind online, mind offline területen erősíthetik pozícióikat és biztosíthatják vállalkozásuk hosszú távú sikerét.