Üzleti körökben ehhez a témához nem érteni ma már szégyen: sokat ér ez a tudás

Pénzcentrum2024. február 6. 12:00

Üzleti szabadegyetem indul egy ötalkalmas kurzus keretében, ahol olyan alapismeretekhez juthatnak hozzá az üzleti szereplők, amelyeket ma már illik tudni a versenyszférában a kortárs művészetekkel kapcsolatban.

A kortárs művészet nem csak kreatív és inspirációs forrás, de hidat képez az üzlet és a kultúra között: globális szinten, és már Magyarországon is fontos üzleti kommunikációs és társasági téma. Egyre több vállalat és magánszemély ismeri meg és ismeri el a kortárs képzőművészetet mint befektetési formát, a céges gyűjtemények divatba jöttek, illetve a kortárs és a branding kapcsolódása is fókuszba került. Ezért az üzleti körökben ma már egyre inkább elvárt, hogy a szereplők rendelkezzenek bizonyos alapismeretekkel és kompetenciákkal ezen a téren.

Ezt az igényt ismerte fel a Hungarian Art&Business (ArtHAB) és a Kortárs Műgyűjtő Akadémia (CCA), és a kor szavára reagálva február 20-án elindítják az első Art&Business üzleti szabadegyetemet az Andrássy úti intézményben. Az előadás + kerekasztal formában megvalósuló, kéthetente, kedd esténként látogatható kurzus gyakorlatorientált tematikája olyan területeken ad rendszerszemléletet, mint az üzleti és a művészeti világ globális helyzete, a kortárs művészet szerepe a marketing- és PR stratégiákban, helye a luxusiparban, kapcsolata a fenntarthatósággal, és a kortárs műtárgy mint befektetés. - Gajzágó Györgyöt, a CCA alapítóját és a képzés vezetőjét kérdeztük a progresszív kezdeményezéssel kapcsolatban.

Üzleti körökben a kortárshoz nem érteni ma már szégyen. A kortárs művészettel kapcsolatban a legtöbb alkalommal az „ilyet én is tudok”, a „hát ez nem művészet” és a „bolond, aki megveszi” kijelentésekkel találkozom. Azonban fel kell tennünk magunknak ilyenkor a kérdést, hogy vajon miért kelnek el olyan kortárs alkotások több millió dollárért, amelyekre a klasszikus művészetlátáshoz szocializálódott szemünk a legkevésbé tudja azt mondani, hogy „szép”? Miért keresik mégis a nagy márkák a kortárs megoldásokat, miért és hogyan alkalmazzák a kortárs művészetet a márkakommunikációban? Ilyen és hasonló kérdésekre keressünk a választ az Art&Business szabadegyetemen, amelyet elsősorban üzletembereknek, pénzügyi, PR, marketing- és kommunikációs szakembereknek ajánlunk, akik kényelmesen és gyorsan szeretnék megszerezni ezt a trendi, és ma már alapvetőnek számító tudást.

– mondja Gajzágó György kurzusvezető, majd hozzáteszi:

JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

az a cél, hogy ezen az élményorientált kurzuson a résztvevők üzletileg jól konvertálható, strukturált és naprakész ismeretekre tegyenek szert. Ne felejtsük el: „A tájékozottság az új műveltség!” - Remélem, hogy minél több hallgatónk szerez ezzel versenyelőnyt azokkal szemben, akik inkább mintakövetők maradnak, mert lassabban reagálnak a kor igényeire.

Az első alkalommal – február 20-án – a szervezők azt ígérik, hogy eloszlatják a kortárs művészettel kapcsolatos kétségeket és félreértéseket és képet adnak az art world globális rendszeréről, protokolljairól és meghatározó mozgató mechanizmusairól. A hallgatók megértik majd az összefüggéseket, és megismerhetik, hogy melyek a fő kortárs trendek a világban, és hogy lehet ezekhez üzletileg kapcsolódni. A kurzus napijeggyel és bérlettel is látogatható. Azok, akik minden modult meghallgatnak, a tanfolyam végén oklevelet kapnak.

Címkék:
oktatás, műtárgy, kultúra, üzlet, globális, forrás, művészet, műtárgypiac, kortárs művészet, képzőművészet,