Pénzcentrum • 2023. november 8. 21:32
A változó gazdasági körülményekre, a digitalizáció lehetőségeire és kihívásaira a kis- és középvállalati szektornak is reagálnia kell. Ezeket a folyamatokat a kisebb cégeket kiszolgáló vállalatok is támogatják - írja a Yettel közleményében.
A mobilpiac ismert gyors forgása mellett az aktuális trendekben megfigyelhető, hogy egyre többen gondolkoznak meglévő készülékük hosszabb távú használatában, azaz a korábbi 1-2 éves csereciklus helyett akár 3 évre vagy ennél hosszabb időszakra terveznek telefonjukkal.
Korlátlanság, kiemelt ügyfélszolgálat és grátisz kibervédelem
Szintén piaci trend az ügyfelek igénye és növekvő nyitottsága a gondtalan mobilhasználatot nyújtó, korlátlan hang- és adatszolgáltatások használata. Az idő komoly értéket jelent az üzleti életben is, ezért praktikus, ha az nem ügyfélszolgálati ügyintézéssel telik. Az egyre inkább terjedő online csalási kísérletek, akár SMS-ben, e-mailen érkező támadások az üzleti előfizetői kört sem kerülik el, sőt, az ő esetükben a személyes adatokon túl az érzékeny üzleti adatok védelméről is gondoskodni kell, így az ilyen csalók kivédése is fontos célként megfogalmazható.