Webshop kisokos 2021 végére: jól készüljön föl mindenki, indul a gigaroham

Pénzcentrum2021. november 2. 13:01

Sok magyar kereskedőnek és kézműves terméket készítő kisvállalkozónak hozta meg a kedvét a saját webshop indításához, hogy 2020 negyedik negyedévében 39%-kal nőtt az online kereskedelem az előző évhez képest. Azonban a sikerességhez elengedhetetlen a tudatos kommunikáció, az időben megkezdett karácsonyi aktivitások és a közösségi média használata. Még most sincs elkésve, aki szeretné a karácsonyi szezont kihasználni.

A tavalyi adatok alapján november volt a csúcshónap Magyarországon, amikor az előző évhez képest 48%-kal nőtt a csomagküldő és internetes kereskedelem. „Azt tapasztaljuk, hogy sokan a statisztikákat látva lelkesen belevágnak a saját webshop elindításába, de a kommunikációra már nem szánnak elég energiát és időt, majd idejekorán feladják. Úgy hiszem még nem késő felkészülni a karácsonyi szezonra és aktív kommunikációt folytatni.” - mondta Samuel Huba, a Shoptet webáruházkészítő vezérigazgatója.

Készítsünk listát

Akik most kezdenek el aktívan kommunikálni fontos, hogy azt jól fókuszáltan, a vevőikre szabva tegyék, hiszen így tudják elérni a termékük, szolgáltatásuk iránt érdeklődőket. Érdemes egy listával indítani a webáruházban történő vásárlás előnyeiről, amelyeket kiemelve biztos célt ér. Például azt, hogy a nem megfelelő ajándékot meddig veszik vissza, a személyes átvétel december 24-ig lehetséges, az ár magában foglalja az ajándékcsomagolást is, és hasonlókat.

PPC hirdetések

A karácsonyi időszakban a webshopra terelésre kell fókuszálni, hogy minél többen kattintsanak az oldalra. Ezért érdemes mind a Google, mind a közösségi média felületeken olyan karácsonyi témájú hirdetéseket indítani, ami kifejezetten a webshopra irányítja a felhasználókat. A brandépítést az év többi időszakában érdemes erősíteni.

Eredeti tartalmak

A közösségi oldalakat érdemes karácsonyi köntösbe bújtatni és előre beidőzíteni a tartalmakat, hogy ne spontán, hanem tudatos és eredeti tartalommal keltsük fel a figyelmet. A hirdetéseknél pedig ajánlott nagyobb költségvetéssel számolni, mint más időszakban.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Válságkommunikációra fel

Sajnos hiba mindig becsúszhat, amit nem közvetlenül e-mailben, hanem nyíltan a közösségi csatornán jeleznek a vevők. Ezért érdemes előre átgondolni, hogy mik lehetnek a kritikus pontok és mind válaszban, mind megoldásban felkészülni a lehetséges nehézségekre.

Ahhoz azonban, hogy huzamosabb ideig fenntartható és sikeres legyen egy online webáruház, hosszú távon kell tervezni. Érdemessokat tesztelni, megnézni, hogy mi működik és mi nem, és nem egyetlen időszakra bízni a szerencsénket, hanem tudatosan felépíteni a webshop-ot.

Címkék:
webshop, karácsonyi vásár, online vásárlás, külföldi webshopok, online bolt,