Pénzcentrum • 2019. március 12. 16:00
A Tesco megnyitotta új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központját Budapesten, amelynek köszönhetően 800 új, specialista munkahely jöhet létre Magyarországon. A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak dedikált támogatása lesz.
Az új Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ több száz új munkakört hoz létre az alábbi négy fő területen:
- Bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció
- Termékadminisztráció
- Ügyfélszolgálat
- hangsúlyozta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója. Hozzátette, hogy a Tesco befektetési döntésében meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.
- mondta Simister. Az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ a Tesco Business Services része. A Tesco Business Services a Tesco Csoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a Tesco minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását.
-mondta Sumit Mitra. A Tesco Business Services vezérigazgatója hozzátette, az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarországra hozatalában fontos szerepet játszott a kiválóan képzett magyar munkaerő, a megfelelő infrastruktúra és oktatási háttér.