hvg.hu • 2018. június 7. 10:00
Összecsaphatnak egymással a nagy sörfőzdék és az üdítőgyártók. A jellemzően alkoholos italokat készítő cégek alkoholmenetes gyümölcsízű sörökkel, az üdítőgyártók pedig alkoholos termékekkel merészkednek át a másik pályájára - írja az e heti HVG.
Az lesz a mérföldkő, amikor a Heineken elkezd kólaízű sört árulni, az üdítőcégek pedig egymásra licitálva tesznek alkoholt a bambiba
- nyilatkozta Bukovinszky Béla, a Szent András Sörfőzde egyik tulajdonosa az e heti HVG Gazdaság rovatának. A sörfőzők szerint a sörgyárak az ismert üdítőitalokkal (Fanta, Schweppes) próbálják felvenni a versenyt gyümölcsízű, alkoholmentes termékeikkel, a Coca-Cola pedig alkoholos üdítőt dobott picra, egyelőre még csak Japánban.
(via hvg.hu)
Címkék: