Világgazdaság • 2017. augusztus 11. 08:30
Nem bírja a bolt árversenyt, ezért házhozszállítási modellre vált a Csíki Sör Magyarországon - írja ma reggel a Villággazdaság.
Évi 150 millió forintos marketing büdzséje nem elég ahhoz, hogy a nagy sörgyártókkal versenyezzen a boltokban, ezért nem kínálja többet termékét a Csíki Sör gyártója az Auchanban (ez volt az egyetlen nagy áuház, ahol eddig lehetett kapni).
Mivel naponta szembesülünk a nagy sörcégek kiszorítási kísérleteivel, nem maradt más hátra, mint olyat csinálni, amire más nem képes: házhoz szállítjuk a termékeinket. Kétségtelenül atipikus megoldást választottunk, de lépnünk kellett. Nincs mit finomkodni: a nagy sörgyártók árháborút indítottak ellenünk.
- nyilatkozta Lénárd András tulajdonos a Világgazdaságnak.
A sörmárka tulajdonosa azt is elmondta, hogy gyártókapacitásukat tavaly elsősorban a magyarországi piaci reményeikre alapozva bővítették.
KATTINTS: Ezeket strandbüféket, éttermeket kerüld el: mutatjuk az árulkodó jeleket
Címkék: