Pénzcentrum/Index.hu • 2017. április 4. 19:08
Közép-európai márkává fejlesztenék tulajdonosai a Zing Burgert - írja a Forbes magazinra hivatkozva az Index.
A két tulajdonos Csanda Eszter és Susánsky Ádám a magazin friss számában meséltek arról, hogy
A burgerező egy átalakított furgonnal indult, még 2013-ban. A lánc pedig azóta négy étteremből és négy food truckból áll, az év végéig pedig még egy éttermet terveznek nyitni. Ráadásul 2017-ben megnyílhat az első franchise étterem is.
KATTINTS! Ennyiért nyithatsz fornettist, Biohair fodrászatot, vagy egy Mekit
A burgerező egyelőre még csak még adatokat gyűjt a saját éttermeiről, hogy ki tudják alakítani, pontosan mit és hogyan fektetnének le a franchise szerződésekben. A tulajdonosok szerint van még tér a növekedésre, hiszen a kerestek növekedésével többen vásárolhatnak maguknak a drágább, de jó minőségű hamburgereket. Budapesten kívül például nincs is az országban Zing Burger.