E-jegyek: sokba kerül a népszerűsítés

MTI2016. június 17. 09:31

Két éven át ötszázötvenmillió forintért vásároltat hirdetési felületeket a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát - tudta meg a Magyar Idők.


A lap pénteki számában arról ír, hogy a társaság július 29-ig várja az ajánlatokat a feladatra.

A BKK néhány napja a független mérnöki feladatok ellátására is tendert hirdetett 350 millió forint értékben. A nyertes ajánlattevő feladata lesz egyebek mellett több mint 10 ezer járműfedélzeti érvényesítő készülék telepítése a járművekre, emellett 490 beléptetőkaput telepítenek majd mintegy 37 metró- és HÉV-állomásra. A pályázat győztese hárommillió smart kártyát és kilencmillió papíralapú elektronikus adathordozót gyárt le - olvasható a cikkben.

Címkék:
vállalkozás, bkk, e-jegy, elektronikus jegyrendszer,