Pénzcentrum • 2015. október 14. 14:00
Ötletek első kézből, a legnagyabbaktól.
A BrandFestival idei előadói között olyan világhírű egyéniséget is köszönhetünk, mint Atanasz Rajkov, aki a 600 millió egyedi felhasználót számláló Viber közép-kelet-európai igazgatója.
A világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználóval rendelkező Viber számára a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. Atanasz Rajkov feladata, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül. A szakember a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakításáért felelős, mely a régióban meglévő komoly felhasználói bázis növelését szolgálja.
Rajkov a Viber-hez való csatlakozását megelőzően tíz évig felelt a legnagyobb bolgár telekommunikációs vállalat mobil- és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kereskedelmi stratégiájáért, valamint meghatározó szerepet játszott az ország startup-ökoszisztémája - különösen a mobilterület - felépítésében és megerősítésében.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu
(x)