Mivel javítható egy márka piaci teljesítménye? (x)

Pénzcentrum2015. október 2. 19:31

A 15. születésnapját ünneplő BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája. A Budapest Music Center-ben, október 29-30-án megrendezésre kerülő eseményen az "Márkalojalitás" alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó. Az inspirációs ’makro témák’ mellett olyan tudást is kínál a rendezvény, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet.

Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A megjelentek felfedhetik a saját cégükben rejlő üzleti lehetőségeket.

Barna Tamás, a Republic Group Reklámügynökségi Csoport ügyvezetője szerint

az idei BrandFestival-nak három stratégiai lába van: a vásárlói lojalitás stratégiák ismertetése, a nemzetközi nagy nevek a márkaépítés területéről és az egészet átfogó keretként a makro tudást kínáló előadók a döntéshozók világából. A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek az új kommunikációs környezetben új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a márka iránti lojalitás növelésével is.


Az inspirációs ’makro témák’ mellett olyan tudást is kínál a rendezvény, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. A több, mint 100 előadót felvonultató szakmai csúcstalálkozó első napján az FMCG-piac meghatározó szereplői is jelen lesznek. Madarász László, a Pick Szeged Zrt., marketing- és stratégiai igazgatója, Dunai András, a Buszesz Zrt., elnök-vezérigazgatója, Niklós László, a Coca-Cola ügyvezetője, Sánta Sándor, a Choco Garden alapító-tulajdonosa, Vuleta Zsolt, a Borsodi értékesítési igazgatója - egy kerekasztal-beszélgetés keretében azzal kapcsolatban osztja majd meg tapasztalatait, hogy mely tényezők mentén javítható egy márka piaci teljesítménye. Vajon milyen optimális médiamix alkalmazásával tudják hatékonyan elérni célcsoportjaikat az FMCG-márkák? Az árdiszkontálás mellett milyen egyéb innovatív lépéseket tehetnek a cégek? A kommunikációs megoldásokat illetően melyek az igazán újszerű irányok: médiasúly növelése, kreatív tartalomfejlesztés, co-branding, új-médiumok használata, fenntarthatósági szempontok hangsúlyozása?

A sörpiacon egyre intenzívebb a verseny, jellemző a gazdaságos termékek piaci térnyerése

Vuleta Zsolt, a Borsodi értékesítési igazgatja elmondta:

Amellett, hogy nőtt a hazai söripar által értékesített sör mennyisége, a magyar sörpiac pozitív, 0,8 százalékos növekedéssel zárt 2014-ben. Az idei év eredményeiről egyelőre korai lenne nyilatkozni, hiszen a szezon még nem ért véget. Habár a sörpiacon is jellemző a gazdaságos áru termékek piaci térnyerése, a prémium kategóriás sörök stabilan őrzik pozíciójukat, és jól teljesítenek a magyar piacon. Tapasztalataink szerint Magyarországon is egyre népszerűbbek a sörkülönlegességek. Ezért is döntött úgy a Borsodi Sörgyár, hogy idén két új prémiumkategóriás sörrel bővíti a hazai Staropramen termékcsaládot, a Staropramen Granáttal és a Unfiltereddel.

A GfK felmérése szerint a Borsodi Magyarország kedvenc sörmárkája, és ezt a pozíciót többek között folyamatos innovációval és újdonságok bevezetésével szeretnénk tovább erősíteni. Ebben kiemelt szerep jut az új ízek fejlesztésének, hiszen az ízesített sörök a teljes piac jelenleg mintegy 5-6 százalékát teszik ki.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el,  havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

 

Az innováció kulcsfontosságú a Coca-Cola életében. Hiszen egyetlen termékkel kezdte, ma viszont már 3500 terméke van világszinten. Niklós László, a Coca-Cola jelenlegi ügyvezetője csaknem húsz éve csatlakozott az üdítőital-óriás csapatához. Ez idő alatt számos különböző pozíciót töltött be márkamenedzsment és üzletfejlesztési területeken.

Az biztos, hogy egy új szintre lépünk a tartalomgyártásban, management-ben és disztribúcióban. Hiszünk az integrált kommunikáció fontosságában és bizalmat szavazunk minden új médiamegoldásnak a már beváltak mellett, amelyek tovább segítik, és új perspektívát nyitnak a még hatékonyabb márkakommunikációban.

 - mondta.

A rendezvény tematikája úgy áll össze, hogy az előadások, beszélgetések olyan szinergiákat alkossanak, amit a megjelentek a saját ágazatukban tudnak hasznosítani.

Címkék:
vállalkozás, brandfestival, profitabilitás, borsodi sörgyár,