Tényleg ez a legmenőbb magyar márka?

Pénzcentrum2015. szeptember 29. 12:02

Egy friss lista szerint a Prezi menőbb a Ustreamnél, a Cserpes pedig veri a Wizzairt. A kulturális márkáknál orrhosszal marad le a Fesztiválzenekar a MÜPA mögött, retróban a Pöttyös megelőzi a Csepelt. A BP Clothing a harmadik legmenőbb márka.

A Sziget a legmenőbb magyar márka: a fesztivál évtizedes történelemmel rendelkezik, mégis képes meg-megújulni. Sőt, mára Magyarország szociokulturális életének szerves része lett. - derül ki a Forbes magazin friss listájából

Az állandó megújulásban - ahogy Gerendai Károly, a vállalat alapító-ügyvezetője fogalmaz - szerint segíti őket, hogy ma már sokkal könnyebb lemérni az igényeket, a technológiai fejlődés számos pozitív változást hozott. A Facebook-rajongóik száma, a YouTube-nézettségük vagy az oldalaikon működő kívánsággépbe érkező szavazatok alapján sokmilliós visszajelzést kapnak a fellépők népszerűségéről. A Sziget 2014-ben 351 millió forintos eredményt realizált.

Sokan beszélnek róla, azonban Magyarországon nem használják sokan, mégis, a világsiker jó helyezést hozott a Prezinek. A San Franciscóban is irodát működtető magyar cég ezüstérmes lett a  listán.

Harmadik helyen végzett a BP Clothing/BDPST, amely a budapesti lokálpatriotizmusra építve hozta létre trendi ruhamárkáját, ma már az Akváriumba járó fővárosi fiatalok körében az egyik legnépszerűbb márka sapka, póló, trikó és más vonalon.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el,  havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a  Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Negyedik helyre egy újabb IT-cég, a USTREAM futott be, ötödik helyen a saját tejívót fejlesztett Cserpes Sajtműhely futott be, ezzel megelőzve a régió vezető fapados légitársaságát, a magyar alapítású WizzAirt, amely hatodik lett.

A listára egyaránt felkerültek kulturális márkák, mint a Művészetek Palotája (7.) és a Budapesti Fesztiválzenekar (8.) és több évtizedes múltra visszatekintő retromárkák, mint a Pöttyös (Túró Rudi) és a megújult Csepel Royal.

Címkék:
vállalkozás, sziget, márka, forbes lista, művészetek palotája, lokálpatriotizmus,